دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

تعمیر تلویزیون شارپ

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

تعمیر ریموت کنترل تلویزیون‌

صفر تا صد آموزش تعمیر ریموت کنترل تلویزیون‌های شارپ

در این مقاله از نمایندگی شارپ قصد داریم صفر تا صد آموزش تعمیر ریموت کنترل تلویزیون‌ این برند را به شما توضیح دهیم. حتما تا به حال بارها و بارها برایتان پیش آمده که احساس کنید ریموت کنترل دیگر به خوبی دستورات شما را اجرا نکرده یا تنظیمات آن دچار مشکل شده است. در چنین مواقعی اولین کار این است که باتری‌های کنترل را تعویض کنید. اما گاهی اوقات مشکل پیش آمده با تعویض باتری برطرف نمی‌شود. در این شرایط باید راه‌های دیگر را امتحان کنید.

قدم بعدی بررسی دکمه‌های ریموت کنترل است. در اغلب موارد صفحه مدار یا دکمه‌های کنترل دچار مشکل می‌شوند که شما می‌توانید با چند ترفند ساده این مشکلات را برطرف کنید.

نمایندگی تعمیرات شارپ

نکات مهم قبل تعمیر ریموت کنترل تلویزیون‌های شارپ

قبل اینکه نحوه تعمیر ریموت کنترل تلویزیون‌ را به شما توضیح دهیم، لازم است 2 نکته درباره آن بدانید. نکته اول مربوط به تعمیر کیت کنترل است. نکته دوم هم مربوط به از کار افتادن کنترل می‌شود که در این نوع خرابی راهی به جز تعویض ریموت کنترل ندارید.

روش اول تعمیر خرابی کنترل تلویزیون‌های شارپ

در این روش ابتدا ریموت را گردگیری و به نوعی سرویس می‌کنید. برای این کار می‌توانید کنترل و دکمه‌های آن را با استفاده از الکل، پنبه با استون به طور کامل تمیز کنید. البته برای تعمیر کنترل تلویزیون‌ها معمولاً یکسری کیت‌هایی به صورت آماده وجود دارند که شما می‌توانید با هزینه اندک آن‌ها را خریداری و استفاده کنید. در این کیت‌ها یک روکش برای صفحه کلید وجود دارد که از آن در برابر نفوذ آب یا هرگونه مایع دیگر جلوگیری می‌کند.

در مرحله بعد می‌توانید باتری‌های ریموت کنترل را از داخل آن خارج کرده و پیچ‌های موجود در آن را باز کنید. برای این کار باید 2 قطعه بدنه کنترل را با استفاده از یک شی نوک تیز و محکم جدا کنید.

سعی کنید حتما از ریموت کنترل و اتصالات آن یک عکس بگیرید که در صورت امکان بتوانید آن را دوباره سرهم کنید. تخته مدار و صفحه کلید را با استفاده از یک گوش پاک‌کن آغشته به الکل پاک کنید. شما می‌توانید برای تمیز کردن کنترل تلویزیونتان از رنگ‌های رسانا هم استفاده کنید. برای این کار چند چوب کبریت را به رنگ آغشته کرده و دکمه‌های لاستیکی را با استفاده از آن پوشش دهید سپس یک شبانه روز صبر کنید تا رنگ‌ها به طور کامل خشک شوند.

تعمیر ریموت کنترل تلویزیون‌

اغلب موارد با این کار مشکلات کنترل به طور کامل برطرف می‌شوند. اگر با انجام روش بالا باز هم مشکلات کنترل شما برطرف نشد، می‌توانید از روش دوم استفاده کنید که در ادامه به شما توضیح داده می‌شود:

روش دوم تعمیر ریموت کنترل تلویزیون‌

یک روش دیگر برای تعمیر ریموت کنترل تلویزیون، استفاده از یک فویل آلومینیومی است. برای این کار باید جایگاه تمام دکمه‌ها را روی کاغذ رسم کرده یا از آن‌ها یک عکس باکیفیت بگیرید.

در صورتی که موارد بالا را انجام دادید، اما باز هم ریموت کنترل شما خراب شد، باید به مرکز تعمیر تلویزیون یا نمایندگی مجاز مراجعه کنید.

نمایندگی تلویزیون شارپ یکی از مراکز ارائه دهنده خدمات مورد نیاز کاربران و دارندگان دستگاه‌های تلویزیون است که کاربران گرامی با مراجعه به این مراکز می‌توانند از خدمات تخصصی آن استفاده کنند. تمام خدمات این مرکز با ارائه گارانتی 3 ماهه انجام می‌شود. بنابراین می‌توانید با خیال راحت دستگاه خود را به کارشناسان ما در نمایندگی تلویزیون شارپ بسپارید.

برای دریافت این خدمات اینجا کلیک کنید.

نمایندگی تعمیر تلویزیون

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *