خیابان بهبودی، نرسیده به نصرت، جنب بانک سپه، پلاک 145،ساختمان بنیامین،طبقه 5 واحد 18 | 02188836102| 02156746602
مشکل داغی تلویزیون های هوشمند

راهکارهای رفع مشکل داغی تلویزیون های هوشمند

در این مقاله از نمایندگی شارپ قصد داریم راهکارهای رفع مشکل داغی تلویزیون های هوشمند را به شما معرفی کنیم. قبل بررسی و رفع این مشکل ابتدا باید ریشه به وجود آمدن آن را مورد بررسی قرار دهیم. بعد مشخص شدن دلیل داغی بیش از اندازه تلویزیون باید در اسرع وقت این مشکل را برطرف کنید تا مشکلات جدی تری برای تلویزیون هوشمند شما ایجاد نشود.

سعی کنید برای رفع مشکل داغی تلویزیون های هوشمند از یک متخصص حرفه ای کمک بگیرید. همکاران ما در مرکز فنی نمایندگی شارپ تمام اقدامات لازم برای خنک کردن تلویزیون های شما را انجام می دهند.

برای رفع این مشکل سعی کنید راهکارهای زیر را امتحان کنید.

رفع مشکل داغی تلویزیون های هوشمند

3 روش مفید برای رفع داغی تلویزیون های هوشمند

در این بخش قصد داریم راه هایی برای رفع داغی تلویزیون های هوشمند به شما پیشنهاد بدهیم. یکی از دلایلی که باعث گرم شدن بیش از اندازه تلویزیون شما و آسیب به بخش های مختلف آن می شود، روشن گذاشتن آن به مدت طولانی است. برای رفع این مشکل بهتر است تلویزیون خود را بعد 2 تا 3 ساعت استفاده به مدت 30 دقیقه تا یکساعت خاموش کنید. این کار باعث می شود اجزایی مانند بک لایت زمان کافی برای بازیابی اطلاعات خود را داشته باشید.

تمیز کردن به موقع تلویزیون

گاهی اوقات کثیف بودن برخی از اجزای تلویزیون ها مانند فن می تواند مشکلاتی از قبیل داغ شدن بیش از اندازه برای دستگاه هوشمند شما به وجود بیاورد. برای رفع این مشکل سعی کنید هر از گاهی اجزا و قطعات داخلی تلویزیون مانند بک لایت یا فن های تلویزیون را تمیز کنید.

عدم اجرای برنامه های سنگین روی تلویزیون

بهتر است برای اجرای برنامه های سنگین یا بازی های پرحجم از کامپیوتر یا لپ تاپ استفاده کنید. اجرای برنامه های سنگین روی تلویزیون باعث از دست دادن انرژی و گرم شدن بیش از اندازه اجزا و قطعات آن می شود.

عدم اجرای برنامه های سنگین روی تلویزیون

رفع مشکل داغ شدن تلویزیون های هوشمند در نمایندگی شارپ

همکاران ما در مرکز فنی نمایندگی شارپ آماده ارائه هرگونه خدمات در زمینه رفع داغی بیش از اندازه تلویزیون هستند. کلیه خدمات این مرکز با ارائه ضمانت نامه معتبر انجام شده و مشتریان می توانند تا یک ماه بعد در صورت مشاهده دوباره مشکل، دستگاه هوشمند خود را بدون هیچ هزینه اضافی به تعمیرکاران واحد فنی این مرکز بسپارند.

ما در مرکز فنی نمایندگی شارپ این اطمینان را به شما می دهیم که در صورت نیاز به تعویض قطعه، از قطعات اصل و اورجینال در تعویض قطعه استفاده می کنیم.

در مقالات بعدی همراه ما باشید.

پیشنهاد مطالعه: راهنمای خرید تلویزیون های هوشمند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *